“Створення оптимального середовища для інноваційної діяльності в початковій школі – запорука розвитку творчого потенціалу вчителя та учня “
З 2009 –2010 навчального року школа є експериментально –дослідним майданчиком по впровадженню нової здоров’я - зберігаючої технології “ ПіснеЗнайка”.
Музикотерапевтична педагогіка — ключ до вирішення багатьох соціальних , педагогічних, медичних проблем. Її впровадження сприяє розумовому, фізичному, психічному, моральному і духовному розвитку дитини, орієнтації її на здоровий спосіб життя.
З 2010 –2011 навчального року школа впроваджує нову програму “Розвивальне навчання за системою Ельконіна-Давидова”
Ідеї цієї системи зародилися ще в 30-і роки минулого сторіччя, а найбільш плідно вона розробляється психологами й педагогами в останні 50 років.
Система РН, розроблена під керівництвом психологів Д.Б. Ельконіна, В.В. Давидова й В.В. Рєпкіна, забезпечує досягнення насущної суспільної мети – учить учня вчитися (самостійно здобувати знання, вміння та навички, ставати компетентним та конкурентоспроможним).
* творчий колектив однодумців учителів, учнів та батьків;
* досвід творчого пошуку;
* орієнтація на підготовку учнів до конкурентноспроможної діяльності в сучасних умовах;
* створення умов для розвитку творчої обдарованості;
* змістовна позакласна робота;
* реалізація індивідуальних творчих можливостей через вибір гуртків;
* піклування про фізичне, психічне та моральне здоров'я учнів (створення ігрової кімнати та ігрових куточків у класах, облаштування спортивного залу);